logo
 Archiwum Dziecko — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPresstłok przestawiacza kąta wtryskutłok wiatrówki Cometa 300tłok w pociągach Kolei Mazowieckichtłok Honda NSR 125 Rtłok Honda NSR Skleptłok do wiatrówki Hatsan 80TŁOK MZ ETZ 250Tłok sthil 170Tlok Jawa 250tłok Peugeot 100cc biesiadne piosenki weselne do pobrania imiona piosenkarzy teksty piosenek matafiks quieres tłumaczenie Every time we touch ... tłumaczenie piosenki fajne piosenki na harmonijke piosenki zbigniewa hołdysa program do tłumaczenia angielsko polski Kanikuly po polsku z TEKSTEM piosenki
Dziecko — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress


Temat: Tuning Yamaha DT 80
Co wy mówicie takie tan derbi senda jest dużo słąbsze od Dt nie można mówić że jest strasznie przestażałem tylko oceniając po wyglądzie ja swojądt wyciskam 115km i nie narzekam na brak mocy, zawieszenie również jesy wspaniałe do amatorskiej jazd yw terenie jest w sam raz na tuningu to max 20PS w Dt 80 jeśli modół odblokujesz, wydech i silnik zmienisz na 116 czy coś koło tego inaczej. na zwykłym silniki długo nie pociągniesz tłok do wymiany będzie szybk szedł.

Źródło: forum.moto-portal.pl/?/index.php?showtopic=620



Temat: Huska TE 610 - umarła kopajka
" />Mam nie miłą wiadomość. Tak mi się kiedys stało w DT. TYlko jak odpalałem to kawałek uszczelki pod głowice ( uszczelka do 50 cmm a ona było tuning na 70 cmm) mi odłamała się i jak kopnęłem dostała się między tłok a cylinder. I zablokowało tak jak u ciebie. Wrzuciłem bieg, podepchałem i pdblokowało. Rozebrałem i zatarty na cylindrze- nicasil zdarło
Źródło: forum.motox.pl/viewtopic.php?t=1695


Temat: Docieranie tłoka
Witam

Jestem przed wymianą tłoka.
Zastanawiam sie co trzeba zrobić,jak jeździć,żeby go dotrzeć idealnie i ile trzeba przejechać?
Znajomy mi mówił że kiedyś dotarł jakiś tam motor 175 tak że doruwnywał 250
Czy to jest możliwe??
Mój moto to Yamaha Dt 125R po tuningu cylindra na 175

Dzięki za pomoc

Pozdro
Źródło: motodriver.eu/viewtopic.php?t=8766


Temat: hardkorowy tuning
kosz sprzęgłowy ma zmienione nity na mocniejsze i jest sklepany solidnie więc nie strzeli napewno, skrzynia ma zmienione łożyska więc też da rade, membrana jest jaka(rozgięta) jest i nie będe zmieniał na inną, gaźnik prawdopodobnie niedługo będzie zdłubany - albo jak się uda zmienie na 28 mm, a co do zapłonu jest zmieniony na jakiś inny + magneto troche odelżone

napewno nie jest to szczyt tuningu patrząc na to co robią na crazymoto albo innych portalach, ale to nie o to chodziło - mam części to wykorzystam, więcej inwencji własnej i przerabiania i strojenia tego co mam niż części ze sklepu, przykładowo cylinder wyszedł mnie 450 zł po szlifie, z głowicą, nowym tłokiem i uszczelkami, wał dostałem od kumpla, łożyska na wał 80 zł, c4 + teflonowy koszyk, na skrzynie ok 80 zł, membrana używka, gaźnik używka za 90 zł ? itepe itede.

obroty - seryjny elektroniczny obromierz od xps/dt, kręci jeszcze dużo wyżej niż na filmiku, rezo ustawione circa 8-9 tys i w tym przedziale moto najlepiej sie zbiera, kręcenie do końca nie ma sensu
Źródło: yamaha-tzr.eu/viewtopic.php?t=4865


Temat: TZR 80RR problem
świeca ma dobry kolor, takiej kawy z mlekiem i przepala wszystko dobrze...tyle pali bo gar zajechany, po remoncie i tak bedzie trzeba zmniejszyc paliwo bo bedzie sie zalewał. XboX a po
tuningu na 90ccm zmieniałes dysze na wieksza? i czy duzo lepiej szla od seryjnej, i jaki dales tlok bo w DT 80Lc2 sa od 49 do 51 mm chyba...
Źródło: yamaha-tzr.eu/viewtopic.php?t=1106


Temat: Sprzedam / Kupie / Zamienie / Poszukuje
" />Sprzedam Yamahę DT 125 i Yamahę DT 50 (80)

Yamaha DT 125. rok2001(rejestracja 2002) przebieg ok.2100 ale jeszcze nią jeżdzę,stan idealny(jak z salonu),usuwnana zwężka w tłumiku,max speed. ok.140 km/h,2 komplety opon...drogowo-terenowe i crossowe,alarm na pilot,miejsce do wpięcia kasku,cena 13900 do negocjacji.

Yamaha DT 50 (80) rok 2001,rej. 2002 ( późna jesień )jest to jej pierwszy sezon.Stan bardzo dobry - z tendencją do idealnego - przebieg 4967 ale jesze jeżdzę.Wymieniłem cylinder,tłok,głowicę,gaźnik( z seryjnego 14mm na 22mm). Te elementy są firmy Malossi.Następnie wymieniłem moduł zapłonowy ( firma???) oraz wydech Leo Vonce'a.Nowe zębatki.W tuning włożyłem ponad 4000 zł.Apsolutnie nie ustępuje kroku DT 125 -no...może na drodze .....bo max speed to 95km/h...ale na crosówkach...na normalnych oponach pojechałby szybciej.Fantastyczne brzmienie silnika i odgłos tłumika. cena 9900 ale do negocjacji.

Rafał 501-723-736....rafal-mietek@wp.pl
Jak ktoś chce mogę wysłać zdjęcia na e-mail
Źródło: beta.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=37002


Temat: Silnik od yamahy dt 70/50 z kompletnym osprzętem 12KM
" />Silnik od Yamahy DT 70 / 50 5biegowy po pełnym tuningu , z kompletnym osprzętem , wydech , gaźnik , cała elektryka ,
Silnik został całkowicie zmodyfikowany dzięki czemu osiąga moc ok. 12km
Części które zostały zmienione :

Cylinder Airsal 70ccm Sport z powłoką NICASIL i przerobiony na SPORT PRO +
tłok jedno pierścieniowy Airsal
Cylinder od nowości ma przejechane 700km

Gaźnik BVF 24N2 o średnicy gardzieli 24mm

Wydech Sportowy Liczony Spawany pod pojemność oraz czasy otwarcia się okien ,
strojony na 11000rpm

Nowe Oryginalne Japońskie tarcze sprzęgłowe Vesrah + wzmacniane sprężynki dociskowe EBS

Silnik Jest w 100% Sprawny
Niema nigdzie luzów ani wycieków
Do silnika dorzucam zębatki 11z 13z 15z

Filmik przedstawiający prace silnika : http://www.youtube.com/watch?v=OE1q0DHMF5E

Cena 600zł do negocjacji

Link do Aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=1216998407

Pytania na 668544107 , pw , e-mail , lub w temacie
Źródło: motokirc.pl/viewtopic.php?t=26824


Temat: Wycena DT 80 LC2 1993r
Siema ! ile mogę sobie krzyknąć za moje moto ?? 50/80, nowe łożyska, nowy tłok, szlif, wymienione wszystkie simeringi, uszczelki, nowa opona mitas e-09 na tyle, nowa przednia brigstone, nowy czujnik temp, nowe wszystkie linki, nowe obszycie siedzenia ze skóry, kierunki diodowe, przednia owiewka tuning + plus wzmacniana metalowa góra świateł (wytrzyma wszystko), nowy akumulator, zdjęte wszystkie blokady motor ma nowy łańcuch DID i zebatki JT(15:53) rozpędza się na nich do 85 na godzine do wyboru cały gianneli lub oryginalny moto opłacone do maja... Nie mam świerzych fotek samego moto ale dam takie
Źródło: yamahadt.info/forum/viewtopic.php?t=9428


Temat: [Yamaha DT] Tuning DT
Mam DT 50 chce zmienić cylinder na 80. Bo za 100zł taki dostane, nie chce żadnych tuningowych 70 bo są drogie i przeważnie tylko nowe do kupna; 300zł minimum <beksa> . A nowy silnik to też nie małe koszta
Więc mam takie pytanie czy sie opłaca oraz czy coś jeszcze oprócz cylindra i tłoka będę musiał wymienić Korbowód??? Oraz czy mi wał nie siądzie? I czy będę mógł go jeszcze później z tuningować??? <bezradny>A może bardziej sie opłaci rozwiercić stary na 70ccm
JUŻ SAM NIE WIEM PORADZIE COŚ <bezradny>
Źródło: yamahadt.info/forum/viewtopic.php?t=1528


Temat: Parę pytań
Myślałem o tuningu x-ray'a ale doszedłem do wniosku, że lepiej będzie 125 cc kupić

Do wydania 4-5k zł
-Co najlepiej brać w tej cenie? myślałem o DT, ale ma podobno kiepskie zawieszenie na skoki, czy te nowsze również?

-czy łatwo z cześciami? bo nie produkują już tego moto, ale czy silnik to jakiś rotax czy coś używany również do innych moto?

-jak często należy wymieniać tłok/robić poważniejszy remont??

-od 2005 roku widzę, że są nieco inne plastiki, czy coś jeszcze również?
Źródło: yamahadt.info/forum/viewtopic.php?t=13273


Temat: [Yamaha DT] DT 50(rx/mx itp.) czy DT 80
No więc, po pierwsze pokaż mi dt 50 powyżej 2004 w cenie dt 80/50. Mało lub takich brak. Czyli dt 50 droższa, ale nowsza, mniejszy przebieg. Części. I do 80 i do 50 jest ich od zajebania, z tym że do 50 masz w h..j części tuningowych, ale części do Dt 80 masz więcej i w różnych cenach. Spalanie. 50 pali 1-2 mniej w podobnych warunkach, choć nie rzadko palą tyle samo (5-6L). Remonty w Dt 50 robisz rzadziej, bo tłoki są lepszej jakości. Moc. Dt 80 ma ok 12-13 koników, Am6 ma max 8. Po tuningu jednak AM6 bije na głowę 80 (nawet 15koni). Tyle. Aha, jeszcze co do ceny, chyba łatwiej jest znaleźć 80 w dobrym stanie za (załóżmy) 3500-4000, niż dobrą dt 50 za tą cenę. Jeszcze o elastycznośći: jeździłem na 80 i na AM6 i chyba 80 jest elastyczniejsza. Jesli chcesz AM6 to bierz RX lub HM, lepsze od Dt50. Dt 80 łatwiej kupić i potem sprzedać, bo to chodliwy towar, a takich rx na allegro mało.
Źródło: yamahadt.info/forum/viewtopic.php?t=6550


Temat: Remont, Cylinder ......

A ja mam pytanie bo nie za bardzo to czaje. Cylek ma większą tuleje przez co większy tlok no i wieksza moc ale teraz tak skoro ma on pasować na głowice od DT 80 to znaczy że miejsce chłodzenia się zmniejsza i chłodzenie takiego cylka jest dużo gorsze a więc problemy z chłodzeniem mogą się odezwać. Po za tym do takiego cylka trzeba mieć mocniejszy korbowód chyba nie? a oprócz tego coś więcej? bo on wyda 800 zł a tu się okaże że jak go założy to mu się moto rozleci

Widzę że nie odświeżacie tematu a więc cytuję siebie czy głowica jest w zestawie do cylka czy pasuje od 80 tki? bo już sam nie wiem co o tym myśleć bo moje kupowanie motoru na nowy sezon nie dojdzie do skutku a 80 tka ma za mało kopa nie kupie 125 bo za dużo kombinowania po za tym brak prawka na motor taki tuning mi na rękę. bo dręczy mnie kwestia też konsekwencji nie wyważenia a ni nie odchudzenia tłoka... Mario ty mówisz że ktoś już długo śmiga a powiedz czy on coś takiego robił??????
Źródło: yamahadt.info/forum/viewtopic.php?t=9911


Temat: Tuning detki
Witam mam kilka pytan odnosnie tuningu yamahy dt lc2. Czy można gdzies kupic cylinder i tłok 110ccm bo widzialem nie raz detki z takimi cylindrami i jak bym cos takiego kupil to czeba załozyc np. jakis sportowy wał lub inny gażnik? A i jeszcze jedno są może jakies sportowe tłumniki razem z dyfuzorem do yamahy dt lc2 z 1994r.? Z góry dzieki
Źródło: yamahadt.info/forum/viewtopic.php?t=4054


Temat: Jaki cylinder, tłok itd
Cześć! jestem nowy na forum i proszę o wyrozumiałość.
Mam zamiar kupiś starszą dt 125 i zrobić jej mały tuning jaki cylinder najwiękrzy pasuje do dt 125.
I co byście polecali do tuningu. I czy wogule opłaca się robić taki tuning. Optyka mnie nie interesuje chodziło by mi tylko o moc.
Źródło: yamahadt.info/forum/viewtopic.php?t=7921


Temat: Problemy z Tłokiem !!!
Witam !!! Posiadam motorek Yamahę Dt 80 LC z 18983 chłodzona cieczą i mam z nia problem a mianowicie kupiłem dtke po remoncie . mogła mieć przejechane od remontu około 500 km, ja zrobiłem na niej około 400 km jakieś 2 miesiące temu robiłem remont (szlif, nowy tłok, pierścienie,sworzeń, zabezpieczenia i uszczelki) ponieważ górny bok tłoka był obłupany i nie było górnego pierścienia, przejechałem jakieś 600 km oczewiście spokojna jazda docierałem dtke tak jak to należy robić i zaczeły się znowu problemy z yamaszką zaczeło jej brakować siły i strzelała z tłumnika i dzisiaj zdjąłem cylinder i się załamałem górny bok tłoka był wypalony i nie było górnego pierścienia czy to wina słabiutkich tłoków??? wcześniej był założony taki tłokhttp://www.allegro.pl/item688037515_ir_tlok_yamaha_dt_rd_80_lc.html i teraz kupiłem taki sam jak wcześniej bo nie ma wyboru ..... co poradzicie bo mam już dosyć dużo jeźdzę motorme i chce żeby mi wytrzymywał przynajmniej te 5 tys km . A czy tuning na cylek 110 ccm i tłok athena był by wytzrzymalszy ?? Proszę o wasze odpowiedzi ....
Źródło: yamahadt.info/forum/viewtopic.php?t=9011


Temat: [Yamaha DT] Prosze o pomoc DT 175
Witam


Jestem tu poraz pierwszy,a więc WITAM WSZYSTKICH:)

Posiadam Yamahe Dt 125 po tuningu na 175
Kilka dni temu siadł mi simering i tłok.
Simering kupiłem bez problemu,a z tłokoiem to już jest duży problem,ponieważ nie jest to standardowy tłok ze 125 tylko jakiejś tam firmy "ATHENA",szukam i szukam ale do tej pory nic.Wie ktoś może gdzie można dostać coś takiego??
I jeszcze mam takie pytanie: jak rozpoznać dlaczego siadł tłok??jest ukruszony od strony wydechu razem z jednym pierścieniem.Obawiam się czy to może jest wina że podajnik do oleju z paliwa zepsuł sie i może dlatego rozwalił sie tłok bo nie było oleju w benzynie.
A jeszcze przed tą awarią moto nie wykręcał mi się na maxymalne obroty,tzn. przy 10 tyś. coś go muliło,czy to może już były oznaki że tłok jest do wymiany??
Z góry bardzo dziękuje za pomoc

Pozdrawiam
Źródło: yamahadt.info/forum/viewtopic.php?t=1820


Temat: motor dla dziewczyny
" />Postawcie sobie 2 obrazki dt 80/50 i hma po średnim tuningu-gdzie tłok starcza na ponad 2 sezony. Pierwsze wrazenie- HM typowy wyczyn, przeciez plastiki sa od CR 125/250, rama jest robiona na wzor, inny troche matariał poniewaz w HM pod bakiem jest profil natomias w full crossie jest rura. Na oczy sie rzucaja hamulce, gdzie w HM sa Brembo z tarcza z tyłu gdzie w DT tego brakuje. Zagladamy pod owiewki w HM'ie sa 2 pełnowymiarowe chłodnice, a w DT tylko jedna gdzie zapewne wieksza( nie pamietam dokładnie). Zawias w HM: przód Kayaba-młodsze modele Paioli( średnica 44 przy czym w Dt jest 40) tył to juz sprawa została oddana firmie Showa.W Dt jest akumulator, kierunki i reszta nie potrzebnych gratów co wplywa na wieksza wage. O silniku nie bede sie wypowiadał z tego wzgledu iz nie jezdzilem DT. Z tego co przedmowcy mowili że tłok starcza na dość długo i sa tanie czesci gdzie tłok (jak wyczytalem) waha sie od 90-130 zł. Cena to nie jest piorunująca ponieważ tłok do mojego bylego HM'a( Polini, nicasil ) Vertex kosztował 180 zł. Ceny do HM'a mysle ze sa delikatnie drozsze co wyrównuje sie cena całego moto gdzie HM'a mozna kupic za 4000 rok ok 00 przy czym Dt za te pieniadze mozna miec o wiele starsza( mowa o 80/50).Na koniec zostawiłem wyglad. Patrząc na dt z rok ok 95 i tego samego roku HM'a(nie mam nic do posiadaczy Dt to tylko moja opinia). Dt przy HM'ie wyglada coś staroświecko żeby nie powiedziec jak Simson. Kiedys na torze w ostródzie koles widzac z daleka mojego hma zapytał sie czy ta Cr to 125 czy 250, a podjezdzajac na stacje paliw typ sie mnie pyta czy mam prawo jazdy. Pewnie i tak połowa tego nie przeczyta albo uzna to za glopy wyssane z palca i dalej bedzie za Dt i uwazała HM'a za chinskie gówno do ktorego nie ma czesci. btw. nie chce sie z nikim kłocic pzdr
Źródło: forum.motox.pl/viewtopic.php?t=14762


Temat: Yamaha DT 125/50 2001 rok
Witam mam na sprzedaż Yamaha DT 125/50 zarejestrowana i ubezpieczona w polsce na motorower !!!.Yamaha jest po kapitalnym remoncie silnika - tłok METEOR , korbowód JASIL,łożyska KOYO, wał po regeneracji, Yamaha jest w pełni odblokowana posiada odblokowany moduł ,odblokowany YPSV .wszystkie płyny zostały wymienione w silniku , hamulcach i w chłodnicy W ostatnim czasie wymienione zostały klocki hamulcowe komplet przód i tył firmy LUCAS, z tuningu optycznego sportowa złota kierownica,mini kierunki,okleina,nakładka na poprzeczkę,skarpety acerbisa,lusterka typowe do enduro (składane w teren) ,siatka np.na kask lub jakieś drobiazgi,handbary na ręce,błotnik tylni firmy acerbis z wbudowana tylnia lampą , przedni błotnik od nowszego modelu , w marcu wymienione linka od prędkościomierza , klamka od sprzegła,nowy akumulator firmy CREPOWER, został przerobiony tłumik na przelotowy , zestaw napędowy łańcuch - zębatki wymienione we wrześniu tamtego roku ( 5000 km przebiegu więc wytrzyma jeszcze kilka tysięcy kilometrów) .Wymieniona została opona na tył 110/100/90 firmy bridgestore 50 % bieżnika, , ostatnio wymieniłem uszczelniacze przedniego zawieszenia i zalałem nowym olejem, motocykl bez wkładu finansowego tylko lać paliwo i jeździć . Yamaha nigdy mnie nie zawiodła i z czystym sumieniem mogę powiedzieć że posłuży jeszcze kilka sezonów ...(wszystkie wymienione części daje do wglądu)tak telefon kontaktowy 510074888, 515920904, lub 512906970(numer właściciela) cena 5700 zł do negocjacji ... nie jestem handlarzem więc tak nie zwróci mi się wkład jaki w niego włożyłem...... sprzedaje z powodu przesiadki na większa pojemność. w razie pytań nr gg 2753412 lub e-mail http://allegro.pl/yamaha-dt-125-50-sx-y ... 10650.html
Źródło: yamaha-tzr.eu/viewtopic.php?t=8035