logo
 Archiwum Dziecko — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPresstłumik Yamaha TZR 50TŁUMIKI sportowe do Yamahy TZRTŁUMIK ŚRODKOWY HONDA CIVICTłumiki do Yamaha TZR 50TŁUMIK KOŃCOWY OPEL VECTRA Ctłumik dedykowany Nissan Primeratłumiki sportowe montaż PoznańTłumiki sportowe WM SportTłumiki do Yamahy TZR 50tłumik Honda Civic VTi 24
Atticus Lish Preparation for the Next Life (
Bulyczow Kiryl Policja Interg Zamach na Tezeusza
kask helium czarno bialy
Bella Jackson Her Dominant Doctor [Stormy Nig
jak optycznie powiększyć pokój przez
Link
Dziecko — strony, Obrazki i wiele więcej na WordPress


Temat: Tłumik dedykowany, orginalny Tenzo R Civic 96-01r.
Tłumik kupiłem wraz z samochodem jednak ściągnełem go gdyż mam małe dziecko które nie za bardzo lubiło ten dźwięk. Jest przeznaczony do Hondy Civic 96-2001r (założony w 3D. Napewno nie pasuje do 5D). Prezentuje się rewelacyjnie i tak samo brzmi. Przed wystawieniem na aukcji był sprawdzany w profesjonalym zakładzie. Otworzyli go i stwierdzili że jest w bardzo dobrym stanie. Jest wykonany w całości ze stali nierdzewnej (kwasówki) dlatego nie będzie rdzewiał. Całość została wypolerowana.

Nie jest to tłumik wyglądający jak Mugen, tylko jest to profesjonalny sprzęt wykonany przez firmę konkurencyjną, która zajmuje się tunnigiem japońskich samochodów.

http://www.tenzoracingsports.com/

Cena: 300 zł

Zdjęcia dostępne pod adresem

http://allegro.pl/item397...ade_in_usa.html
Źródło: passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=3416



Temat: Pomysł na kopiarkę plazmową.POMOC
Witam.
1.Zanim poruszyłem ten temat przeszukałem forum ale odpowiedzi na dręczące mnie pytanie nie znalazłem.

Niedawno kupiłem wypalarkę 70Amper taki sam model tylko inny producent kolor

http://cgi.ebay.com/CUT-7...=item27a4f92c93

Maszyna głównie bedzie służyła do wycinania flansz samochodowych pod kolektory, flanszy do układów wydechowych oraz dennic do tłumików czyli stal nierdzewna/ kawasoodporna do od 1,5mm dla dennic i 12mm dla reszty.
Nie potrafię posługiwać się Cadem a wycinanie ręczne to porażka.
I tu prośba o pomoc.
Czy jest sens robić ręczną kopiarkę do tego typu robót?
Z jednej strony rysik którym będę objeżdżać uszczelkę samochodową jako wzornik a po przeciwnej stronie uchwyt plazmy i blacha .
Czy coś takiego się sprawdz- nadal przecież uchwyt będzie prowadzony ręcznie ale pewnie w duzo łatwiejszy sposób no i bardziej stabilnie.
Zakres roboczy który mnie interesuje to 50cm / 100cm
Czekam na Wasze sugestie.
Źródło: cnc.info.pl/viewtopic.php?t=16649


Temat: Sportowe tłumiki
Najlepsze tłumiki są wypełniane wełną stalową nierdzewną lub wełną typu e-glass. To dźwiękochłonne wypełnienie otacza wkład aluminiowy. Rura dolotowa powinna być wykonana ze stali aluminiowej. Niektóre typy są zakończone kielichem mocującym, który ułatwia montaż. W środku samego tłumika rura wykonana ze stali aluminiowej jest perforowana. Cały płaszcz tłumika również jest wykonany z tego samego materiału. Rury wylotowe mogą być bardzo zróżnicowane, niektóre firmy proponują "szycie na miarę".
Wielu użytkowników samochodów rozpoczynając swoją przygodę z tuningiem pierwsze działania kieruje w stronę układu wydechowego.
I tu wbrew pozorom zaczyna się dylemat . Przy tak obfitym rynku w istocie wybór jest trudny.
Jedno jest pewne. Zmiana układu wydechowego na sportowy zazwyczaj powoduje wyraźne zwiększenie głośności auta.
Ale czy głośniej oznacza szybciej? Niestety niekoniecznie.
Układy wydechowe rządzą się swoimi zasadami. W ich przypadku intuicja często zawodzi. Tylko test wyjaśni, ile dodatkowej mocy dają zastosowane układy wydechowe.
Jak to działa.
Spaliny wydostające się z cylindrów wpadają do kolektora wydechowego. Tam łączą się w jedną strugę i płynąc poprzez tłumiki , obniżają swoje ciśnienie tak, aby wylecieć do atmosfery jak gaz mocno rozprężony. I tu im mniejsze natężenie wypływyu spalin z wydechu, tym halas jest mniejszy.
Utarło się przekonanie, że odpowiednio skonstruowany kolektor wydechowy może podnieść moc jednostki napędowej, natomiast cała reszta układu wydechowego może tylko mniej lub bardziej ograniczyć moc silnika. I ta chyba zasada pokutuje wsród wielu, przynajmniej krajowych producentów tłumików. Jedyną wagę jaka przywiązują do ich budowy, to polerowana błyszcząca końcówka.
Jedną z nielicznych polskich Firm, która przeciwstawia się tej zasadzie jest MG MOTORSPORT, której wyroby nie tylko nie powodują utraty mocy, ale przyczyniają się do jej podwyższenia. Zmienia również na bardziej płaski przebieg wykresu momentu obrotowego.

Źródło: tunning.pl

A Wy jakie macie zdanie na temat sportowych tłumików ? Jakiej firmy są najlepsze według was?
Źródło: forum.furious.pl/viewtopic.php?t=3047


Temat: C200 Diesel czy mozna zamontowac sam katalizator
Panowie (i panie jeśli są), już klikam ze swojego komputera, znalazłem katalizator ze stali nierdzewnej w cenie 186 euro, podczas przeglądu technicznego w Niemczech, sprawdzana jest całość układu wydechowego, jak i przeprowadzana jest analiza spalin, od tego jaki będzie wynik analizy spalin, zależy dalszy los samochodu, a właściwie opłat.
Czasami wystarczy specjalnie do przeglądu wlać lepsze - droższe paliwo i wynik może być o klasę wyższy.
Proszę też nie zapominać, że w Niemczech i kilku innych krajach EU, w dużych miastach, wprowadzane są strefy, do których nie można wjechać pojazdem z klasą niższą od euro 3, lub euro 4.
Wydatek rzędu 300-500 euro za wyższą klasę emisji spalin, to nie tylko niższe podatki drogowe, ale i możliwość poruszania się po całej europie.
Tak więc w przeciwieństwie do polskich przepisów, ten ma sens bytu.
Co z tego że w Polsce jest podatek w paliwie, skoro dróg jak nie było, tak nie ma, do dziś dnia można przegląd załatwić za flaszkę, nie wyciągając samochodu z garażu.

Wiem że mam stary samochód, jak na niemieckie wymogi, ale lubię go, dbam o niego i jeszcze kilka lat musi mi posłużyć. Kupiłem go z przebiegiem 180K dziś ma ponad 300K i jedyną awarie jaką miałem to uszkodzenie automatycznej anteny.

Układ wydechowy mam już w całości do wymiany - sól na drogach robi swoje, więc korzystając z tej wymiany, chcę też wyposażyć samochód w katalizator.

Stale pracuję jako elektromechanik samochodowy, naprawiam różne auta, ale nie mam na stałe styczności z układem wydechowym, dlatego chciałem wiedzieć, czy tłumik jest z czymś dodatkowo montowany (dla przykładu, w katalizatorach silników benzynowych znajduje się sonda).
Jeśli więc jak już wspominaliście, jest to tylko kwestia wymiany tłumika (puszki), tym lepiej dla mnie i mej kieszeni.


Źródło: mercedes.nni.pl/viewtopic.php?t=11819


Temat: Katalog samochodów po tuningu.
Proponuje aby wrzucać w tym temacie samochody po tuningu. Jedynym zastrzeżeniem jest, aby wrzucić min. 3 fotki i pełen opis zmian.

Jeżeli cieszyłby się zainteresowaniem można byłoby go też podwiesić

-------------------------------------------------------------------------------------

Honda CRX ED9

Silnik: seryjnie 131KM i 141Nm 1.6 DOHC 16v

Zmiany:
+kompletny przelotowy uklad wydechowy o srednicy 60mm wraz z kolektorem rurowym 4-2-1
+uklad dolotowy z polerowanego aluminium firmy AutoStyle
+filtr powietrza gabkowy w ksztalcie grzybka firmy Jacky Auto Sport +manualny, progresywny regulator cisnienia paliwa
+zmodyfikowana glowica o wiekszych kanalach dolotowych i wydechowych, powiekszone o 2mm gniazda i zawory, zmienione katy +przylgni zaworowych
+regulowane kola rozrzadu
+wywazony i odciazony uklad korbowo-tlokowy
+odchudzone o 35% kolo zamachowe i wywazone dynamicznie wraz z walem korbowym
+lakierowana pokrywa zaworów
+aluminiowy korek wlewu oleju

Zawieszenie:
+w pelni gwintowane zawieszenie firmy Cobra Suspension, z 10 stopniowa regulacja sily tlumienia amortyzatorów
zestaw czterech rozpórek górnych i dolnych punktów mocowania zawieszenie firmy Boomz

Uklad hamulcowy:
+tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove na przedniej i tylnej osi
+klocki hamulcowe OMP Road & Sport na przedniej i tylnej osi

Kola:
+felgi z lekkich stopów Team Dynamics model Pro Race One o wadze 5,4kg sztuka, kolor bialy
+opony Yokohama A539 na przedniej osi i BF Goodrich G-Profiler na tylnej osi rozmiar w obu przypadkach 195/50 R15

Wnetrze:
+fotel kubelkowy Jacky Auto Sport model Cobra
+czerwone pasy szelkowe firmy Sparco
+kierownica 30cm firmy Supersport
+dodatkowe wskazniki firmy AutoStyle umieszczone na slupku: cisnienie oleju, temperatura oleju, wskaznik podcisnienia
+dodatkowy obrotomierz z funkcja shift light
+galka zmiany biegów Sparco

Stylizacja:
+kompletnie odrestaurowane nadwozie, zmiana koloru z czarnego na soczysty pomaranczowy
+pokrywa silnika w kolorze czarnym
+usuniete oznaczenia fabryczne
+lusterka firmy Supersport model Competition
+biale kierunkowskazy boczne MHW
+przednie reflektory z Fiata Punto II
+zapinki na masce Jacky Auto Sport
+tlumik koncowy poprzeczny z polerowanej stali nierdzewnej

IMG1 || IMG2 || IMG3
Źródło: forum.suple.us/viewtopic.php?t=23957